Lukt het ophalen of verzenden van uw e-mail ineens niet meer?
Controleer dan even in uw DirectAdmin account of er wel een SSL certificaat geinstalleerd is. Het kan namelijk zijn dat dit het probleem veroorzaakt.
Wat kunt u doen:
- Is er nog geen certificaat aangemaakt? Dan kunt u zelf een gratis Let’s Free Encrypt (SSL) instellen via uw DirectAdmin account.
Wilt u liever een Commodo certificaat, kijk op onze website voor de mogelijkheden. - U kunt ook in uw e-mailinstellingen bij versleutelde verbinding de optie ‘geen’ instellen. De poorten worden hierdoor automatisch aangepast.
Verander echter wel bij de uitgaande e-mailinstelling poort 25 weer in poort 587.
Lukt het instellen niet, of is het probleem hiermee niet opgelost, neem dan contact moet ons op en wij maken het voor u in orde.
Handleiding Let’s Free Encrypt (SSL) instellen in DirectAdmin
Handleiding Instellen e-mail
Prijsoverzicht Comodo certificaten
Instructie video’s DirectAdmin
Ineens mailproblemen